FAQ

Status ZREALIZOWANE oznacza, że paczka została przygotowana do wysyłki i czeka na odbiór przez kuriera. Potwierdzeniem tego, ze paczka jest wysłana jest e-mail, który otrzymują Państwo od firmy kurierskiej in post / poczta polska.
Jeżeli zamówienie zostało opłacone otrzymują Państwo na e-maila potwierdzenie oraz automatycznie wygenerowaną fakturę. Zdarza się, że potwierdzenie trafia do folderu SPAM / OFERTY. Jeżeli jednak nadal nie ma jej w skrzynce prosimy, o kontakt. Wówczas szukamy zamówienia w systemie i sprawdzamy czy aby na pewno zostało opłacone. Niestety czasami płatność za zakupy przekracza dopuszczalny limit czasu i wówczas takie zamówienie zmienia status na ANULOWANE i należy złożyć je ponownie.
Bardzo prosimy, o weryfikację czy wpisali Państwo poprawnie adres e-mail. Niestety z naszego doświadczenia wiemy, że wiele osób w trakcie składania zamówienia wprowadza zły adres e-mail w związku z tym e-maile nie docierają.
Staramy się aby wszystkie paczki byly w odpowiedni sposób zabezpieczone. Jeżeli otrzymają Państwo przesyłkę w której znajduje się uszkodzona paczka należy wjeść do zakładki ZWROTY I REKAMACJE i postępować zgodnie z instrukcją 🙂
Obecnie realizujemy wysyłkę kurierem GSL do krajów Unii Europejskiej: Niemcy, Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Holandia, Irlandia, Słowacja, Szwecja, Węgry.
Faktury generowane są automatycznie po zrealizowanej transakcji. Nie przesyłamy drukowanych faktur. Prosimy sprawdzić e-mail. Możliwe, że e-faktura znajduje się w folderze SPAM.
Aktualnie opcja ta jest wyłączona z przyczyn technicznych. Płatność za pobraniem będzie możliwa początkiem 2021 roku.
Staramy się aby otrzymali Państwo ekspresową odpowiedź w każdej sprawie i każdym problemie. Niestety zamówienie złożone drogą telefoniczną nie jest możliwe poniewaz to Państwo jako zamawiający muszą opłacić je w systemie. Jesteśmy jednak do Państwa dyspozycji i w przypadku problemu z dokonaniem takiego zamówienia pilotujemy całość tak aby wszystko odbyło się w poprawny sposób 🙂
Jesteśmy pod telefonem codziennie od poniedziałku do piątku od 8-16.
Staramy się odpowiadać Państwu na e-maile w przeciagu 2-3 godzin od momentu otrzymania e-maila. Odpowiedź dostają Państwo tego samego dnia. Zależy nam na indywidualnym podejściu 🙂 Wszystkie pytania należy kierować na skrzynkę: hello@dnuts.pl